سفارش تبلیغات گوگل ادوردز (google ads) در سنندج
گوگل ادز Google Ads یا یا نام دیگرش گوگل ادوردز یک سرویس خدماتی تبلیغاتی طراحی شده بوسیله گوگل می باشد که برای کاربران امکانی فراهم می کند تا به مانند یک سیستم تبلیغات کلیکی با پرداخت پول در نتایج سرچ گوگل قرار گیرند. تبلیغات کلیکی (PPC) در حقیقت به معنای این است که شما برای سرمایه گذاری و بیش فروش توسط یک سری کلمه ها و عبارت ها محل تبلیغات را مشخص کنید و فقط هنگامی هزینه پرداخت می کنید که کاربران بر روی تبلیغ شما کلیک کنند.
تبلیغات در موقعیت های متفاوت در صفحه های گوگل و در میان نتایج سرچ طبیعی ظاهر میشوند. شما قادرید برحسب بیش فروش خود، موقعیت تبلیغات را هم مشخص بنمایید ولی برحسب مطالعات انجام شده 87 درصد از کاربرهای اینترنت صفحات بعدی سرچ گوگل را ملاحظه نمیکنند. افزون بر این هرچه میزان تبلیغ شما موقعیت و جایگاه بالاتری داشته باشد تماشا کنندگان بسیار بیشتری را تحت تاثیر قرار میدهد و کاربرهای بیشتری نسبت به دیگر تبلیغ ها بر روی آن کلیک خواهند کرد.
گوگل ادوردز چیست و چه کاربردی دارد؟
چنانچه تصمیم دارید برای کسب و کار خود تبلیغ انجام دهید و تمایل دارید با دقت به تعداد بیشمار جستجوهای کاربرهای اینترنت که به صورت روزانه در Google انجام میشود سرمایهگذاری کنید و به سرعت بالایی دقت موردنظر را برای پیشرفت درآمد خود به دست آورید، هیچ روشی به خوبی ثبت نام برای استفاده از Google ads وجود نخواهد داشت.
ما برای تبلیغ ها در کسب و کار سنندج و نمایش خدمات گوگل ادز (ادوردز) در سنندج قادر هستیم برترین خدمات را برای پیشرفت و رشد نمودار بازدید کنندگان سایت شما بوجود آورده ایم. سپس آنالیز میکنیم به چه نحو تبلیغات از طریق گوگل مقدور است و چه واکنشی برای پیشرفت در کسب و کار و تبلیغات شما خواهد داشت.
تبلیغات در گوگل به چه نحوی است؟
باید آگاه باشید شیوه های تبلیغاتی بسیار زیادی هستند تا شما بتوانید آمار بازدید و مشهور شدن سایت خود را توسط آنها انجام دهید. برگزیدن این که کدام روش برای بیزینس شما بهتر است امکان دارد زمان بر و سخت باشد.
شرکت های گوناگون تبلیغاتی همواره به شما پیشنهاد میدهند که در تبلیغات کسب و کار خود سرمایه گذاری کنید بدون اینکه عملا علت آن را بیان کنند یا اطلاعات متناسب و تخصصی در این زمینه داشته باشند. ما سپس به شما میگوییم:«چرا استفاده از تبلیغات گوگل خوب است؟» البته دقت داشته باشید مزایای بسیار زیادی وجود خواهند داشت و این شیوه از تبلیغات طیف وسیعی را به دنبال خواهد داشت.
7 مزیت مهم تبلیغات در گوگل:
1. دسترسی وسیع افراد به گوگل
هم اکنون، هنگامی که مردم پرسشی دارند که احتیاج به جوابگویی دارد، نخستین نقطه آنها معمولا سرچ در گوگل است. موتور جستجو گوگل بطور سالانه بیشتر از 2 تریلیون جستجوی متعدد را انجام می دهد. این بسیار بیشتر از پنج میلیارد سرچ در روز است. در این برهه کسانی هستند که در پی راه چاره ای برای مشکلاتی هستند که کسب و کار شما توانایی دارد ارائه دهد. اگر آنها تا به امروز از اینترنت بهره برده باشند، به گمان بسیار جواب چیزی را در گوگل سرچ کرده اند. و اگر توانستید به کاربران راهنمایی کنید تا به جوابشان دست یابند، حتی اگر با یک تبلیغ ساده باشد، امکان اینکه سایت شما را انتخاب کنند تا رقیب شما بیشتر شود زیاد است.
2. قابلیت هایی که امکان هدف گذاری را فراهم می کند
آگاه باشید که، در هر مرتبه از ورود کاربران و خریداران به Google، گزینه ای برای هر کسب و کار و هر کاربر بالفعلی وجود دارد. در مرورگر گوگل قادر هستید تبلیغات را برحسب کلمات ویژه تعریف کرد و افراد مربوطه و جستجو کننده با آن مقصود را به سمت خدمات قابل نمایش خود راهنمایی کرد. اما خوب است بر روی عبارتهای جستجو و کلمات کلیدی طویل مانند «نرمافزار گرافیکی برای طراحان آزاد» در عوض عبارت «نرمافزار گرافیکی» بهره ببرید. کلمات بلند تر عموما کمبها تر هستند، و برای جذب مخاطبینی که عیناً دنبال چیزی میگردند که سایت شما عرضه میکند، قابلیت آن را دارند. بیشتر مواقع مخاطبانی که کلمات بلندتر و اختصاصی کلیدواژه را سرچ می کنند، انگیزه زیادتری جهت دست یافتن به هدف دلخواه دارند. و همین نکته سبب می شود که کسانی را که در تبلیغ ها بدست می آورید خیلی زیاد با ارزش باشند.
3. هدف را مهار کنید
بیشترین اختلاف میان مخاطبینی که با تبلیغ های گوگل به آنها دست پیدا می کنید و مخاطبینی که با شکل های دیگر تبلیغات به آنها دست پیدا می کنید، انگیزه و هدف آنها است. برای نمونه، در شبکه های اجتماعی، افراد به فکر تبلیغ نیستند. آنها در پی راهکاری برای موضوعاتی که زندگی روزانه آنها را اذیت می دهد نیستند. بلکه افراد در پی عکس های آتلیه ای کودکان و عکس های مسافرت و خوش گذرانی خانوادگی هستند. بعضی از متخصصان با اینکه تبلیغ های جستجو را گونه ای بازاریابی درونگرا به جای تبلیغات برونگرا میپندارند، به علت ابنکه به فردی یاری می رسانند که نخستین گام را برای جستجوی آن بردارد. از طریق اطلاعیه، به مشتری های قدرتمند فرصت دهید به دنبال شما بیایند، پس از ان به آنها یاری دهید تا جوابها را پیدا کنند و عضو مشتریان همیشگی شما بشوند.
4. هر بودجه ای را روی میز بیاورید
اکثر کلیدواژه ها قیمت گزافی ندارند. هیچوقت بیشتر از هر آنچه اننتظار دارید هزینه و بها برای تبلیغات ندهید. با تبلیغ کردن در گوگل شما بازرسی جامعی بر هزینه های تبلیغات در گوگل خواهید داشت. مکانی که قادر هستید تمام چیزاها را از ماکسیمم پیشنهاد در اطلاعیه گرفته تا سرمایه روزمره کمپین کنترل کنید. شما توانایی دارید تصمیم بگیرید که میخواهید در هر ماه چه مقدار خرج کنید و سرمایه را برحسب آمار کارکرد منظم کنید. زمانی که تبلیغات خیلی خوب بدرد خوردن، قادر هستید بهای تبلیغات در گوگل را برای آن اضافه کنید تا دستاوردهای مقبول را افزایش دهید. برای کاهش هزینه تبلیغات در تبلیغ هایی که راندمان کمی دارند، بالعکس اقدام کنید و بهایی برای کلیدواژه بدون بازخورد هزینه نکنید.
5. نتایج را در قالبی قابل درک در Google Ads ببینید
امیدوارانه گوگل تمام چیزها را راحت و تحقق پذیر می کند. معلومات اولیه مانند کلیکها، ارائهها، بودجه کلیدواژه ها و غیره را بیابید یا با درهم کردن Google Analytics خصوصیات جزئی زیادتری در مورد بازدید صفحات تبلیغ های سایت خود بدست آورید. این کار امکان می دهند بطور دقیق دریابید که تماشا کنندگان در سایت شما چطور عمل میکنند – عیناً برای پیدا کردن چه کلمهای کلیک کرده، به کجا رفتهاند و چه محدوده زمانی را در آنجا طی میکنند.
6. نتایج سریعتری نسبت به سئو کسب کنید
بهینه سازی موتورهای جستجو همیشه فاکتور شماره 1 رتبهبندی صفحات سایت های پربیننده است. نوشته ها و پیج هایی که در صفحه یک گوگل مشاهده میکنید تنها با کلیدواژه هایی که با توجه بررسی شده اند در آن محل قرار نگرفته اند، علاوه بر این در سایت هایی قرار دارند که در طول مدت زمانی مقدار زیادی بک لینک گردآوری کردهاند. احتمالا سال های متوالی به درازا بکشد تا بتوانید یکی از صفحه های خود را در موقعیت اول برای یک کلمه جستجوی کلیدواژه وسیع ببینید. همانا بعضی از کسب و کارها هیچوقت آن را نخواهند دید.
با این وجود، زمانی که با Google آغاز به کار می کنید، فرصت شما برای پرش تمامی برآیندهای ارگانیک در صفحه نتایج موتور جستجو به صورت صعودی افزایش پیدا میکند و بعلاوه راحت تر نیز می شود.تبلیغات خود را آغاز کنید و فرصت اینکه مردم شما را در اولین صفحات گوگل ببینند افزایش دهید.
7. ایجاد آگاهی از برند
پشتیبانی نام برند، هویت، شهرت و … را برای ایجاد اطمینان بین تماشاکنندگان بسیار مهم است. هر آنچه زیادتر این نکته ها را به صورت پیاپی تکرار کنید، برند شما قدرتمندتر میشود و اطمینان زیادتری نسبت به مخاطبان بالفعل کسب خواهید کرد و اطمینان و اعتماد چیزیست که در آخر علت خرید کاربران و مشتریان پایدار شما می شود. از راه شبکه ی جستجوی تبلیغات، ولو اینکه مخاطبان همیشگی روی آن کلیک نکنند، نام تجاری شما، شعار شما، هر خدماتی که انجام میدهید و چیزهایی که از کپی و برنامههای افزایشی خود برای ارائه استفاده میکنید، میبینند.
چرا از تبلیغات گوگل ادوردز استفاده کنیم؟
گوگل ادورز دارای جست و جوی پیشرفته میباشد که بستری برای کسب و کارها در هر وسعت با بودجه های متفاوت و انگیزه های تبلیغاتی متفاوت دارد. مشتریان هدف شما دست کم برای یک بار در حیات خود از گوگل برای پیدا کردن جواب یک موضوع استفاده کرده اند. بدین سبب در اقیانوسی از جست وجوهای به شکل بی نهایت 2 تریلیون در سال – به چه علت یک جایگاه را مهیا نکنید تا مشاهده کنید چقدر توانایی در کسب درآمد دارید؟
افزون بر این، Instapage این اواخر یک روش حل نوین Advertising Attribution را افزوده است، که در آن می توان قیمت هر تماشاکننده و بها در قبال هر نشانه را در Instapage، در هر دگرگونی دنبال کنید. برای رویت شدن تبلیغات خود و استفاده صحیح با فرایند تبلیغات در گوگل ادز با مشاورهای ما در این عرصه در ارتباط باشید. شرکت ما عالی ترین کلیدواژه هدف را برای شما برپایه سرمایه شما در نظر میگیریم و شما را برای رساندن به هدف های مورد نظرتان راهنمایی میکنیم.
